Re: Jaką plytę wybrać ?

Autor: SP9WUG (majki2_at_go2.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 14:51:08 MET DST

"Dariusz Prokop ( Sheriff )" <dprokop_at_wp.pl> wrote in message
> Witam.
> Nie wiem na jaką płytę główna się zdecydować pod Athlona XP. Moje typy to
> Asus A7V333 i Gigabyte GA-7VRXP. Raid nie jest konieczny. Chodzi mi o
> stabilnosć. Wiem, że Gigabyte nie ma ochrony termicznej, jeżeli bym nie

No właśnie zastanawiam się nad płytą GigaByte bo ma interesujące mnie
funkcje i atrakcyjną cenę. W sklepie twierdzą, że ma aktywną ochronę
termiczną. Na stronie AMD płyta ta jest polecana ale od wersji Rev.1.1.
Czyli domyślam się z tego, że płyta od wersji 1.1 ma jednak ochronę. Czy
ktoś to może potwierdzić?