bardzo prosze o pomoc

Autor: pecet (michal522_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 13:53:57 MET DST

mam nowy monitore ( ponad tydzien ) i zauwazylem dzisaij iz podczas
ogladania www zaczely mi sie pokazywac hmm takie "szare znieszkalcenia" ,
czasami mozna to zaobserwowac na bardzo starych filmach , pojawia sie w
roznych czesciach i znikaja ( dzialalem w rozdzielczosci: 1280x960 przy
odswiazeniu 85Hz , aha monitor to: Aoc klr+ 17 ). Tu po pojawienieu sie tych
objawow wolalem zmienszyc odwiezanie i teraz mam 75Hz i problem znikl
,pozatym iz pojawila sie nowa rzecz , poprostru po obu bokach monitora widze
tzn " fale" i mam w osd taka funkje jak: H-moire reduce i V-moire reduce i
pomaga to troche ,ale nie wiem skad to sie wzielo,
Macie moze jakies pomysly??/

p.s hm nie wiem czy to cos da , ale wogole wydaje mi sie iz odkad wlonczylem
dzisaij monitor, wszystko bylo takie malo ostre, zreszta zawsze na tym
monitorze, tak bylo ,ale dzisiaj jakos bardziej

--
Pozdrawiam
Pecet