Re: Tuner TV - jaki

Autor: Górnik (Górnik_at_kopalnia.com)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 13:43:38 MET DST

Po wielu godzinach ciężkiej pracy Górnik wykopał post
news:3D789087.1E8DBC6_at_rabbit.if-pan.krakow.pl w którym Nathan
napisał(a):

> Witam
> Powoli dochodze do wnioski, ze przydalby sie tunerTV do kompa. I
> tu pytanie - jaki??? Jedno jest pewne - _tani_ :-)
> Zastanawialem sie nad jakims Averem, ale ja wiem...w temacie tym
> jestem japoswodniak na zaglowce - zielony.

Mam Art TV na BT878 i jakies TV Multimedia (Pixelview). Oba sa bardzo
podobne (jak wszystkie oprocz Avera - o ktorym sie nie wypowiem).
Roznia sie szczegolami (typu wersja softu - kazdy "producent"
przygotowuje swoja na bazie jakiegos standardowego kregoslupa ktory
dostaja chyba z chipem BT - jednym wychodzi to lepiej innym gorzej)
Na pewno ART jest lepszy od tego drugiego dzieku temu ze dobrze chodzi
w Win XP, ma dobry program do obslugi programow (szybki - nie ma
denerwujacego czekania 1-2 sekundy przy przelaczniu programu) i pilot
ktory dziala jak nalezy (az po wylaczenie kompa za jego posrednictwem)
Jezeli nie szukasz niczego "wielkiego" kup cos w stylu ARTa. Mi
calkowicie wystarcza.

--
Górnik