Re: DDR333 zamiast DDR266 dla P4 1,6A

Autor: _Wojtek_ (wojtek_at_usun.to.z.adresu.rabobank.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 11:23:02 MET DST

> Tak sobie pomyślałem, że skoro mój P4 1,6A kręci się tylko do 1,76, a
> wyżej staje się niestabilny,

baaardzo dziwne. moze to nie proce staje sie niestabilny tylko np. agp sie
przteaktowuje albo pamieci, nie wytrzymuja. zrob doswiadczenie i lekko
podnies vcore proca jesli nadal sie bedzie wieszac tak samo to znaczy ze to
nie proc. wlasciwie praktycznie kazdy 1.6 powinien sie dac puscic na 2.1
przy fsb 133 1.76 na pewno nie jest szczytem jego mozliwosci.

> że wymienię swoją kostkę DDR266 na
> DDR33, jak myślicie, czy to będzie dobre rozwiązanie?
> Płyta to Abit BD7, czyli chipset i845D.

Jesli masz 845D to masz mnoznik 3:4 DDR333 dziala na 166 Hz, reszte mozesz
sobie wyliczyc sam, czyli ile mozesz ustawic procesorowi zeby pamiec to
jeszcze wytrzymala. Polecam DDR333 Samsunga u mnie chodza na 3:4 przy FSB
133 co daje 178, czyli DDR 356