Re: Ch³odzenie celerona 433

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 11:13:08 MET DST

-|MegA|- napisa³(a):

> mam c433 i mam standardowy radiator+wentylatorek do niego (taki
> maly) kiedys gdybym nie musial zajrzec do srodka, to bym nawet nie
> zauwazyl ze wentylator na radiatorze sie zacial na amen :)

Dok³adnie!!! Mia³em juz tak 2 razy!!! Teraz jakie¶ gówniane te coolery
robi±! Przypadkiem wyci±ga³em cos z kompa, patrze a wiatraczej w ogóle
sie nie krêci, ba nawet nie da sie go palcem przekrêciæ. Stan±³ i tyle,
koniec. A celeron 566 spokojnie sobie chodzi³. W drugim kompie który
aktualnie sk³adam jest Celeron 400 i ten z samym radiatorem wy³±cza siê
po 5 minutach zabawy w biosie (systemu jeszcze tam nie ma).

--
   __o     Normanos Roweros Pedziwiatros
 _`\<,_            GG #1798800