Napędy CD-Rom Teac + Win2k (nie widzi płyt w napędach)

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 10:02:43 MET DST

Czy to tylko teac się gniewa z win2k ?
Teraz totalna klapa, bo widać te dwa napędy (CD-540E, CD-W54E) w "Mój
komputer" a gdy włożę jakąkolwiek płytkę (dane lub audio) i chcę ją czytać
to win2k się pluje, że nie ma płytki w napędzie :(
Czasem pomaga restart lub zmiana trybu przesyłania danych w kanale IDE,
obecnie napęd biega na UDMA a nagrywarka na PIO.
Dzisiaj po skończeniu wypalania gdy zamknąłem winoncd, system nagle zaczął
czytać płyty z napędu.
A może to jakieś blokowanie (zabezpieczenie) systemowe win2k gdy jakiś
program działa nie zezwala na działanie napędów czy jak ?
A może to ASPI coś namieszało ?
Obie zapięte są na drugim kanale, napęd - master, nagrywarka-slave.
Co ciekawe, że program Exact Audio Copy widzi zarówno audio jak i płytki z
danymi w obydwóch
tych napędach i można za pośrednictwem EAC-a odtwarzać te audio z tych dwóch
napędów.
Komendy typu "wysuń" działają bez problemu.
Nagrywanie na Teac CD-W54E działa bez problemu.
System przy kliknięciu na ikonę napędu dalej nie widzi płytki.
Co z tym fantem zrobić ? Ktoś miał podobnie ?
Może teac ma jakieś łaty na to ?
Gdy miałem win98 oba napędy przy tej samej konfiguracji na tym samym
sprzęcie chodziły bez żadnych problemów.