Re: Kontroler EDIE Silicon Image 680

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 09:27:08 MET DST

Użytkownik "RusH" napisał:

> poszukaj w instrukcji opisu zworek,

W instrukcji nie ma niestety opisu zworek, ale chyba sam rozgryzłem ich
znaczenie.
Są dwie:
Pierwsza: BA5 Enabled In / BA5 Disabled Out - oznacza chyba Block Addressing
5, czyli 48-bitowe adresowanie sektorów;
Druga: EIDE Out / RAID In - to chyba jednoznacznie wskazuje na przełączanie
między trybami EIDE oraz RAID'a

> moze da sie wymusic botowanie z niego
> jesli bios w plycie nie obsluguje

Wymusić się za cholerę nie dało - pół nocy spędziłem przy tym.
Ale podpowiedź, że BIOS może nie obsługiwać jest całkiem realna. Kupię
dzisiaj nową płytę i popatrzę.

Pozdrawiam,
Sniper