Zalman 6000 Cu - czy - Noise Control Silverado ?

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 09:10:40 MET DST

Witam!

Po raz kolejny poruszam temat cichego PC. Tym razem prawie się zdecydowałem
na coolerek. Są 2 warianty:
- Zalman 6000 Cu - ok. 160zł
- Noise Control Silverado - chyba coś koło 320zł
Cena pierwszego - do przełnknięcia. Drugi - oj, ból! Ale ponoć pracuje
bezgłośnie! I wygląda jak skonstruowany przez przeciętnego majsterkowicza
;-) A słyszałem, że Zalmany są ładne ale wcale nie takie rewelacyjne i że i
tak będę musział puścić obroty na max i wcale nie będzie ciszej...
Co byście wybrali na moim miejscu? Może ktoś z Was ma Silverado i mógłby
napisać coś z własnego doświadczenia?

Mam Athlona XP 1800+

Tygrysek

--
Zapraszam na   http://strony.wp.pl/wp/taurus-ui/
Do pobrania kilka bezpłatnych programów: