Re: Logitech QuickCam Express i mleczny pasek

Autor: Adam (adam001_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 07:36:04 MET DST

Witam !
mam taka kamerkę i wszystko jest ok'
kamera obecnie jest umieszczona na mojej stronie www i działa
bardzo ładnie !
Podobny problem miałem na cam zoltrix , ale problem był związany
z otoczeniem w jakim pracowała :
w dzień kiedy intensywność światła była większa wszystko było ok'
wieczorem natomiast był właśnie taki pas przez środek

Pozdrawiam !

Użytkownik <pawelok123_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0855.0000084d.3d774fe1_at_newsgate.onet.pl...