Re: Nowy twardziel - czy bedzie dzialal w takiej konfiguracji?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 05:09:05 MET DST

pgurgul_at_poczta.onet.pl napisał:

>Chcialbym zakupic nowego twardziela, gdyz stary, choc bardzo szybki, to jednak
>za maly. Chcialbym wpakowac go jako drugi dysk, chyba do kieszeni, gdyz nie
>mam juz wolnych gniazd 3,5''. Mam takze wolny kanal Secondary Slave. Czy dysk
>bedzie dziaqla w takim ustawieniu? Piotrek

1) mosze wsadzic dysk do sanek 5,25", kupno szyn skaracajacych za 7PLN
/komputronik/ bedzie tansze niz kupno kieszeni; dysk sie bedzie lepiej
owiewal powietrzem, mniej sie bedzie komp kurzyl w srodku, zrodlo
dzwieku bedziesz mial za zaslepka obudowy, a nie za kratka kieszeni no
i najwazniejsze: odejda dwa polaczenie na tasmie ide, czyli mniejsza
awaryjnosc; i jeszcze mlodszy brat w czasie pracy nie wyciagnie ci
HDD;

2) dysk zadziala na kazdym kanale IDE;

3) nie wiem jak z szybkoscia np. wstawania systemu z wiekszego a
mniejszego dysku; co do dysku systemowego to trza zajrzec do
specyfikacji hdd i odczytac srednie czasy dostepu i porownac cache, a
jak sie nie chce, to empirycznie obadac;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?