Re: M726 i sledz od karty dzwiekowej

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 01:00:27 MET DST

Hej

Użytkownik "news-Wafd" <Wagram1806_at_ms-news.pl> napisał w wiadomości

ciach

> Witam,
> Płyta ta ma problemy z AGP (m.in). Jak zainstalujesz system, to spróbuj
> wejść
> w "trybie awaryjnym". U mnie wieszał się wtedy system. Zadziałało to
> wszystko
> dopiero z grafiką 3dfx "Banshe".(udawane AGPX1).

Zgadza sie. Niemal z wszystkimi grafikami Nvidii (a innych teraz prawie nie
ma :) ) są kłopoty mniejsze lub większe. Ja używalem takiego programiku ze
strony ALI (bo 726 na chipset ALI) gdzie mozna bylo sterowac pracą AGP, jak
sie ustawilo Safe Mode (czyli wlasnie chyba AGP 1x) to było OK. Ale i tak
raczej ludzie polecali do tego inne grafiki - ATI lub własnie s.p.3dfx

Drugi bolesny problem z M726 to nie działające zazwyczaj UDMA2 (mimo ze w
Biosie niby jest). Podobno wynika to z błedu własnie w biosie. Mialem kiedys
adres strony gdzie autor dawał instrukcję i programiki do edycji biosu by
owe UDMA można było włączyc. Słyszalem tez ze nie u wszystkich ta metoda
poskutkowała

--
Pozdrovionka
Speedy