Tuner a kata z VIVO

Autor: Przemek (skwarp_at_polbox.com)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 00:26:37 MET DST

Czy na tunerze telewizyjnym TV max można przechwycic obraz w pełnej
rozdzielczosci PAL bez gudzienia klatek ?

jesli tak to jaki procesor i ile ramu jest do tego potrzebne ?

kiedys sie bawiłem na celeronie 300_at_450 klatki były gubione, teraz zmienilem
procesor na 1 GHz i mam win XP i niechodza mi programy do łapania i karta
tez nie zabardzo działa - nie moge sprawdzic

Zastanawiam sie czy ma sens kupowanie karty z VIVO - czy dużo mi to da

chcem pozgrywac kilka teledyskow i filmow rodzinnych do DiViX

Pozdrawiam
Przemek