Re: jaka 17-nastka???

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 11:21:22 MET DST

> Ja opowiem swoja teorie :). Sam chce kupic monitor (ale 19tka) i od
miesiaca
> nic nie robie, tylko przegladam i wysluchuje opinii :).
> Jesli 17tka, to zaden z tych ktore byly wymieniane. Kup Nec-a FE700+, lub
> FE770 (nowy model). Kontaktowalem sie z czlowiekiem, ktory sprzedaje
sprzet
> od 9 lat. Sony i Nec-i sa prawie bezawaryjne, a obraz perfekcyjny
> (prawdziwie plaski Diamondtron). Sony jest drogi, nie ma sensu przeplacac.
> Philips jest podobno oka, ale potworne problemy z serwisem - czepiaja sie
> [...]

Wszystko pięknie, tylko zapomniałeś o jednej rzeczy: autor wątku ograniczył
cenę do ok. 800pln. Po uwzględnieniu tego kryterium imho Samsung wydaje się
być najbardziej odpowiedni, ale nie chcę przez to zasugerować, że to świetny
monitor. Ma swoje wady, ale za tą cenę to normalne. Można powiedzieć, że w
tej klasie cenowej jest to najmniej zły wybór.

Arkhan.