Karta sieciowa kabel lub cos innego!!

Autor: Jankes (janin_at_wp.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 22:24:15 MET DST

Witam!!

Chyba NTG ale nie mialem pojecia gdzie z tym problemem sie zglosic bo
nie znalazlem zadnej odpowiedniej grupy w moim spisie grup!
CHodzi o to ze nie wiem czemu zrywa mi polaczenie z siecia!!
Dokladnie tak sie dzieje! Wlanczam kompa uruchamia sie system (na
winme to samo sie dzieje) I siec mam po jakims czasie 5, 10 minut a
czasami nawet nie mija minuta zrywa sie polaczenie z siecia!! Wtedy
musze odpiac kabel od sieci wpiac. I jest spokoj na jakis czas. Po
jakims czasie znowu to samo!! Tak z dwa czy raz a pozniej mam spokoj
na 20 30 godzin!! No do momentu az nie wylacze kompa! A mam jeszcze
zrobiona taka mala przedlozke w pokoju i jak tam odepne kabel i
podebne to dzieje sie tak samo jak bym odpiol przy kompie Wiec nie
jest to wina wtyczki!! Hm moze macie jakies pomysly!! co moze tak
mieszac w tym polaczeniu z siecia!!?? A wszytsko chodzilo bez problemu
przez 1.5 roku! I teraz jako mu odpilo!:((
Podejrzewam albo karta albo hub tylko jak cos sie popsulo to by sie
popsulo na dobre!! A nie na chwile i pozniej dziala!:))))

Dziekuje za rozne sugestie

--
Pozdrawiam Jankes