Re: k7s5a ecs

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 21:31:57 MET DST

--
Użytkownik "KLANKBKS" <KLANKBKS_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> mam taki problem: posiadam plyte ecs k7s5a.
> na powaznie:
> dzwiek: forte media 801
> grafika: geforce2 mx
> athlon 1.7
>
> niemoge zainstalowac gier (przy instalacji wychodzi blad iexplore costam)
> a jak sie juz cos zainstaluje to sa problemy z uruchomieniem (czasami sam
> zamyka gre po paru chwilach)
>
> co to moze byc?
>
> POMOCY

Wszystkie uwagi berdzo cenne, ale chyba  najszybciej :
1. stery do AGP (ktos juz dawal linka)
2. stery od grafy
3. Pozycz pamiec od znajomego lub idz do sklepu niech ci wsadza na test inna
kosc (w koncu jest chyba na gwarancji - ramy przwaznie maja gwar
wieczysta) - Ja bym stawial wlasnie na uwalony RAM
Pozdr
ZenoN