wady samsunga 765MB

Autor: ector (seejack_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 20:58:04 MET DST

witam

Kupiłem dzisiaj ten właśnie model i mam do niego parę uwag.
- poduszka dolna i górna jest wklęsła czego nie da się niestety
wyregulować
- ostrość na środku kineskopu (coś ok 1/2 pow.) jest zdecydowanie gorsza,
niezależnie od rozdzielczości i odświeżania.
Można to uznać za wadę, czy jest to cechą tych monitorów?.
Ponieważ do poniedziałku mogę go wymienić chciałbym poznać wasze wrażenia z
użytkowania.

ector