Re: Odp: LiteOn 40x12x48 czy LG 40x12x40 ??

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 16:25:10 MET DST

Andrzej Zbierzchowski wrote:

> Ja mam Ricoha combo 6x4x4x24 i jestem nim zachwycony. Porównując do
> pracowej Yamahy 8x4x24 to jest po prostu LUX SPRZĘT. I nie skopał mi
> nigdy żadnej płytki...
> --
> Signature under Construction.

No ja mam inne doswiadczenia - duzo strat przy nagrywaniu a poza tym na nim
nagranych plytek nie chcialo czytac sporo CD (te same plytki nagrane na HP nie
robily problemu... ale to bylo dawno a obecne modele to zupelnie cos innego -
choc czasem to roznia sie tylko pudelkim ;) LiteOne robi nagrywarki dla TDK np
;)