Re: Skuteczne wyciszenie kompa

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 14:07:59 MET DST

Użytkownik "benek" <benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> napisał w wiadomości

> powodow moze byc kilka:
> - masz kilka dodatkowych otoworow w budzie np na wentylatory - dzwiek
> wydostaje sie tymi otworami
> - masz dobra obudowe, solidnie wykonana i ze sciankami z grubej blachy -
juz
> bez wyciszania scianki nie wpadaly w wibracje, wiec po wyciszeniu tym
> bardziej
> - masz cichy HDD i ciche wentylatory (na procku, w obudowie, w zasialczu,
> ...) wiec ich nie sychac nawet bez wyciszania
> - ...

> [...]

No tak. Miałem i mam głośno. HDD to Barracuda ATA-IV, prawie nie słyszalny.
Wentylatory:
- Zas. (cichy)
- Obudowa (standard)
- CPU (dość głośny jak na coller do Athlona)
- Szuflada HDD (2 wiatraki, chiche)
- Chipset (b. cichy)
- K. video (b. cichy)
Razem siedem wiatraków :-) Jak włączam komputer, to się robi przeciąg ;-)
Dziury w obudowie na wiatraki muszą być, bo inaczej nie byłoby chłodzenia.
Obudowa za 100zł - nie ma mowy o jakimkolwiek wyciszeniu. Obecnie
przymierzam się do kupna Zalmana 6000 Cu i gruntowną regulację obrotów
wiatraków (Zalman i obudowa). Wrażeniami chętnie się z Wami podzielę.

Pozdrawiam,
    Tygrysek

--
Zapraszam na   http://strony.wp.pl/wp/taurus-ui/
Do pobrania kilka bezpłatnych programów: