Re: Chłodzenie celerona 433

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 14:14:02 MET DST

Użytkownik "Sławomir Pucia" <slawek_at_php.net.NOSPAM> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Chciałbym pozbyć się wiatraka z celerona 433, pracującego w serwerze
> non-stop. Procesor nie jest specjalnie obciążany. Pytania... czy sam
> standardowy radiator wystarczy? (domyślam się że nie)... czy jakiś większy
> porządny radiator wystarczy?
>

> slawek-

Myślę, że mógłbyś spróbować duży radiator + powycinane i poskładane z
tektury kanały między zasilaczem a CPU, tak żeby większość powietrza
zasysanego z obudowy przez zasilacz przewiała ten radiator (widziałem takie
rozwiązanie w serwerze Compaq'a - tyle że tam był wydajny wentylator w
zasilaczu!). Trzeba by dobrze obmyśleć kształt tych kanałów.

Pozdrawiam,
    Tygrysek