Wyjście TV-Out w Asusie 3DP V3000

Autor: Karol Michalak (orient_at_wytnij_to.icho.edu.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 13:23:24 MET DST

Postanowiłem złożyć sobie komputerowy odtwarzacz DVD/Divx na działkę. Ze
starych części złożyłem kompa tzn: k6-2-533_at_550, FIC 503A, 64 MB SDRAM,
240 MB HDD Maxtor (:-)) troszkę potłuczony bo przez rok robił za
dyskietkę, ale jeszcze działa, Plextor 40x na kontrolerze Adapteca AHA
2940, dzwięk ESS 1869, DVD będę brał z własnego kompa jak bedę tam jechał,
no i grafika ów Asus. wszystko na monitorze działa, ale niestety na TV
obraz jest spłaszczony. Tzn karta na TV daje dobry obraz ale tylko podczas
bootowania. Podczas POST-u obraz robi się spłaszczony i tak jest już przy
dalszej działalności tej karty. Dla przypomnienia ten asus ma rivę 128 na
pokładzie, ma TV in i out i jest to wersja gdzie albo TV albo monitor z
tym, ze trzeba mieć podczepiony dany monitor/TV podczas bootowania. Zna
ktoś jakieś rozwiązanie tej przypadłości? IIRC programik twórców TV tool
nic w tej materii nie wnosił a w sterownikach też nic zrobić nie można.
Obraz można rozciągać jedynie na monitorze.

Pozdrawiam

Karol

--
Odpisując, wytnij wstawkę antyspamową w adresie.