Re: LiteOn 40x12x48 czy LG 40x12x40 ??

Autor: Tomasz Fabiszewski (tom_fab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 19:37:56 MET DST

Panowie nie ma co się kłócic oto dwie róznice obydwu nagrywarek :

liteon :
2 mb bufor
1 rok gwarancji

lg :
8 mb bufor
2 lata gwarancji

czas wypalania płyt identyczny radzenie sobie z zabezpieczeniami i korekcja
błedów nie widze róznicy, zreszta w testach na cdrw.info też nie jej nie
uświadczyłem.
Ogólnie liteon słabiej wypada przy gorszej jakosci płytkach a to ze względu
na mała ilosc bufora ( wiekszy odsetek uszkodzonych płyt na nie markowych
nosnikach) no i w przypadku liteona raczej bym odradzał robienie czegos
innego niz wypalanie płyt a w przypadku lg sprawdziłem mozliwa jest nawet
druga sesja wypalania ( w najnowszym nero ) a o czymś to chyba swiadczy.

Wybór nalezy do Ciebie ( miałem liteona i lg teraz mam lg )

Pozdro