Re: nview vs hydravision

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 12:50:01 MET DST

> Musiałbyś mieć podpięty TV jako glowny monitor, a to chyba niemozliwe,
albo
> moze TV umialby jakos sobie poradzic z malym oknem filmu.
> Ale takie rozwiazanie raczej niemozliwe, zeby film byl na calym ekranie -
> chociaz nie jestem pewien.

Mam R9000 PRO i taka konfiguracja jest mozliwa. W tym momencie piszac te
slowa siostra oglada film na TV.
Jakosc filmow na telewizorze jest ekstra (koniecznie podlaczyc przez
S-Video) co do reszty to troszke gorzej.
Denerwuje mnie tylko ze jak podpiety jest telewizor to w momencie startu
kompa obraz na monitorze mam zawezony bo karta zasuwa odswiezanie na 50Hz.
Pozdro
Dexter