M726 i sledz od karty dzwiekowej

Autor: DM (isaac_at_belial.pl.eu.org)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 11:49:17 MET DST

        Mam nastepujacy problem: dostalem z drugiej reki plyte produkcji
pcchips typ m726, posiada ona zintgrowana karte dziwiekowa, ale niestety
brakuje sledzia, za pomoca ktorego byly wyprowadzone wyjscia tejze karty.
Na plycie jest taki duzy "styk" ze spora ilocia pinow ale znajduja sie tam
tez wyjscie joysticka, nie wiem wobec tego jakie konkretnie piny mam
wyprowadzic. Czy ktos z szacownych grupowiczow wie gdzie moglbym znalezc
stosowny opis?
(na stronach prodoucenta nic nie znalazlem, to samo dotyczy harwarebook).

Z gory dziekuje,
DM

--
"Blessed are they who Go Around in Circles,
 for they Shall be Known as Wheels."