Notebook Actina Opal - opinie?

Autor: Michael Sliwinski (m.sliwinski_at_apivision.com)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 10:40:16 MET DST

Czesc!
Czy ktos go ma juz dluzej i moze sie wypowiedziec na jego temat? Bardzo mi
sie spodobal i mialbym ochote go sobie kupic, cena jest w deche (tzn. bardzo
niska) ale nie wiem jak wyglada z jakoscia...

Jakies opinie na temat tego komputera? Mam zamiar go kupic za tydzien, ale
wczesniej chetnie bym sie dowiedzial cokolwiek o nim...

Z gory dziekuje,

- Michal