Re: Komp bez grafiki ?

Autor: Endruz (endruz2000_at_yahoo.com)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 09:36:13 MET DST

"Dzik" <piotrek204.usun._at_wp.pl> wrote in message

> W kompie trzeba przestawic w biosie opcje halt on errors. Na linuxie komp
> bedzie dziala idealnie (konsola+ssh), X w takim przypadku odpala sie na
> kliencie a nie na serwerze.

Hmm, Windows to wiadomo - nie mam zludzen ;)- nie ma szans zeby sie odpalil
Konsola zupelnie wystarczy - wlasnie o cos takiego mi chodzilo - linux
chodzacy sobie jako serwer i od czasu do czasu dostep do niego z mojego
stacjonarnego kompa - zawsze mozna przeciez dolozyc grafike jakby cos -
tylko bylem ciekaw czy w ogole da sie oszukac BIOS w jakis sposob zeby
odpalil sie system ...

pzdr,
Andrzej