Re: czas zmian nadszedl

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 09:34:12 MET DST

tbg wrote:

> otoz to, Bronkowi chyba tez o to chodzilo, a ja nie zjarzylem, dzieki,
> oszczedzam jakies 140 zl dzieki temu, bo Raid niestety niezbedny, dyskow
> duzo trzeba podlaczac

nie TRZEBA, tylko MOŻNA :) a to różnica. Dzięki "RAID" możesz podłączyć do
8 napędów, co _czasem_ się przydaje (np. mam 2 dyski twarde na stałe,
CD-RW, DVD, a chcę jeszcze dołożyć kieszeń...) Tyle, że z tzw. "RAID" nie
korzystasz jak z prawdziwego mechanizmu macierzowego, lecz jako ze
zwykłego, dodatkowego kontrolera :)

pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***