Re: cichy cooler do XP1700+

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 06:57:56 MET DST

> jak to zart to napisz - bo ja przyjmuje ze lamisz :)

>petium 2400 i cichy wiatrak - to mit (przeciez wg Ciebie np p4 3.0 bedzie
>sie grzal jak celeron 500 nie ?)

Wyjasnie lopatologicznie: Albo cooler albo cichy :P

IMHO cichy oznacza ze z odleglosci 1m jest nieslyszalny.

Po prostu zeby skutecznie schlodzic takiego termicznego potwora jakim
jest XP17 musisz zapewnic okreslony ruch powietrza, a te ruszane
powietrze po prostu musi szumiec. Rownie dobrze mozesz zapytac o cichy
odkurzacz :P

A co ma do tego p4 3.0 - tego nie lapie...

januszek