Re: Jak przeczyścić głowice w drukarce...

Autor: sd_ (let_at_sleeping.dogs.lie)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 01:28:31 MET DST

Użytkownik "RiwS" <riws_at_2com.pl> napisał w wiadomości
> ... żeby nie uszkodzić?
> Plujka Cannon BJC 250.
> Głowica zaschła, a nie chcę kupowac nowej.
> Przeczyścic podobno można,
> ale nigdy tego do tej pory nie robiłem,
> bo nie musiałem ;)
> POMOCY
> Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
> RiwS
> Zycie to komedia, ktora ma zbyt powaznych bohaterow

to jest chyba tak: bierze sie super sciereczke z delikatnego nie rysujacego
powierzchni i nie zostawiajacego wlokien materialu (bawelny np) i namacza
sie ja w super delikatnej nie trawiazej niczego wodzie z mydlem (niektorzy
robia to w super rozcienczonym spirytusie ale nie wiem..:/) i sie ja
delikatnie czysci i nawilza dziurki a pozniej robi cos, moze wyciera na
sucho super delikatna sciereczka? zeby nie rdzewialo.
poza tym do kazdego atramentu i tak dodaja wody .)