Re: Zmiana wielkości partycji-Partition magic

Autor: krasy (pakras_at_enter.net.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 00:38:07 MET DST

Użytkownik "tomzak3" <tomzak3_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Mam dysk 40 GB samsung podzielony na 3 partycje... [itd.]

Robiłem podobną operację u siebie w kompie za pomocą Partition Magic'a
(win98se). Usunąłem partycję linux'ową i o to wolne miejsce powiększyłem
windows'ową. Przebieg i efekt były ok. Niestety, gdy u mojego brata w kompie
(win98se) za pomocą tego samego programu łączyłem dwie partycje w jedną, to
system pogubił chyba wszystkie możliwe sterowniki. Efekt był taki, że
musiałem przeinstalować system. Wniosek: ze zmianą rozmiarów partycji nie
powinno być problemów, ale i tak zrób lepiej kopię zapasową co ważniejszych
danych.