Re: XP 2000+

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 22:56:52 MET DST

AnthraX wrote:
> Teraz jest dosyc duszno, wiec procek mi sie niezle przegrzewa nawet
> do 60 oC, a przy otwartej obudowie jest teraz 51 oC, czy to jest
> normalna temperatura??? Radiator jest caly miedziany; silikon z Ag
> idealnie cienko polozony; co do wiatraka to nie wiem ile ma obrotow,
> ale przy starcie okolo 3800 (ma czujnik wiec sie bardziej rozpedza
> przy wyzszej temp.)

zygam juz tymi pytaniami :(

czemu na grupie samochody nie pytaja:" czemu moj kolektory wydechowy jest
taki goracy , boje sie ze sie stopi, help :) "??

jak na 2.0+ masz bardzo dobra temperature, to jest procesor i naturalna
rzecza jest ze wydziela cieplo... temp masz ok (max to 90C - zobacz pdfy).
Nie jest z bialka wiec sie nie stopi, dobije ciebie i:

sprawdz temp chipsetu i sie martw :)

to samo dotyczy live: emuk , karty graficznej, cdromow itp... :)