palacy problem

Autor: fishaa (fishaa_at_XXXbox43.gnet.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 21:53:35 MET DST

witam
komputer mojej siostry - celek 300a_at_450 , plyta at Totem z debugiem na
pokladzie w dziwny sposob pali wtyczke zasilajaca - nastepujace 2,3
(czerwone kabelki w pierwszej czesci wtyczki) i 2 (tez czerwony w
drugiej czesci wtyczki). Zmieniony zostal zasilacz na dokladnie taki
sam i sytuacja sie po miesiacu powtorzyla. Plyta teraz nie dostaje
zadnego zasilania, choc zasilacz podaje prad do pozostalych elementow.
Czy ktos spotkal sie z podobnym przypadkie? i moglby mi pomoc - plyta
ma jeszcze zlacze zasilajace ATX, moze kupno zasilacza/obudowy tego
typu uratuje moje siostry przed powazniejszymi inwestycjami???
z gory dzieki za pomoc

--
pzdr fishaa
No of SETI units returned: 461