Re: wyswietlacz w laptopie TFT - czym czyscic?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 20:18:13 MET DST

[...]
> Jakaś w tym logika jest: z laptopem można pracować trzymając
> go na kolanach, palmtop mieści się na dłoni.
> Notebook i subnotebook wskoczył tutaj bez sensu, ale nie wiem
> z drugiej strony, na co można byłoby je położyć, aby popracować.
> Coś pośredniego między kolanami a dłonią. Może na głowie?
Można je trzymać pod pachą, tak jak książkę ;))))

> Nie zgodzę się, że notebook=laptop. To są inne generacje sprzętu.
Toż piszę, że to _w_zasadzie_ to samo. Laptop, to po prostu komputer
przenośny, coś większego od notebooka. Ale, czy dzisiaj ktoś robi komputery
przenośne, nie dające się wziąść pod pachę ??? ;)))
BTW piszę właśnie na notebook'u, ale nie leży u mnie na kolanach, tylko na
biurku. Z tego chyba wynika, że właśnie przestał być laptopem, a jest
desktopem ???? ;))))
pozdro...
sprocket