Re: JAKI DYSK WYBRAC?

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera (julas_at_toya.net.pl.nojunk)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 20:13:11 MET DST

zagarmistrz wrote:

> Chodzi mi o dysk o poj 40GB z predkoscia 7200rpm
> Chcialem kupic Ibm vancouver [b. szybki, cichy, dobra marka], ale ponoc sa
> mocno awaryjne i duzo wraca do serwisow, wiec sie troche zniechecilem.

Poszukaj w archiwum - niedawno pytałem o dyski 80GB - w sumie różnica jest
tylko w pojemności. Mój wybór padł na Barracudę IV - pracuje jak na razie
dopiero 2 dni, ale już mogę powiedzieć, że w ogóle jej nie słychać (może
czasem przy defragmentacji), a na szybkość też nie narzekam.
Zaś tym co mówili jak to się strasznie grzeje: moja ma 41-43 stopnie, bez
dodatkowego chłodzenia (pomiar DTempem).

--