Krzywe drukowanie

Autor: Luzak (luzak_at_lechia-gdansk.capital.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 19:23:02 MET DST

Witam.

Mam problem z zakupioną parę miesięcy temu drukarką Canon S500. Otóż
nierówno drukuje ona wzdłóż dłuższej krawędzi kartki. Druk pojedynczej
kartki odbywa się jakby paroma (może parunastoma) seriami, co niestety
powoduje, iż poszczególne fragmenty przesunięte są raz o punt w lewo,
raz w prawo itd. Jeśli dzieje się to w środku tekstu (często), to dana
linijka wygląda jak pisana kursywą. Obrazowo przedstawia sie to mniej
więcej tak:

Wydruk pionowej linii (oczywiście ten odstęp jest dużo mniejszy, w
plain-tekście nie da się tego lepiej pokazać):

| |||
| |||
 | |||
> [...]

Czy da się coś z tym zrobić, czy może drukarkę należy oddać do serwisu?

Dodam jeszcze tylko, że na co dzień używam Linuxa. Pierwszy raz
testowałem drukarkę pod Windows i chyba wszystko było w porządku (ale
może nie zwróciłem uwagi, nie jestem pewien). Pod Linuxem było już źle,
ale cieszyłem się, że w ogóle działa i zrzuciłem winę na bark
niedoskonałości pingwinowych sterowników. Później jednak zaczęło mnie to
mocno irytować, zwłaszcza gdy dostrzegłem, że pod Windows jest podobnie.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

--
Pozdrawiam: Michał "Luzak" Jerzyk
"...w sercu moim LECHIA GDAŃSK najwspanialszym klubem jest!"