Re: policja i piracki program

Autor: Michał [mic] (michalnews_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 17:24:07 MET DST

Użytkownik PedrO <rambler_at_pop.alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:al26if$ldm$1_at_news2.tpi.pl...

> Użytkownik "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości

> Ja też mam same oryginały, nie jest tego sporo, ale jestem czysty. Dziwić
się temu
> może ktoś, kto JEST piratem, czyli złodziejem.

Jasne. Gigdy nie korzystałeś z pirackiego oprogramowania, nigdy nie
przegrałeś płyty lub kasety z muzyką oraz nigdy nie skserowałeś książki, ani
nigdy nie nagrałeś filmu na magnetowid? Pytanie kieruję do Was obu.