Re: Naped DVD, co wgrac aby odtwazac filmy ? ;)

Autor: Stanisław \ (szydas_at_sci.pam.szczecin.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 17:59:48 MET DST

Hejas!
On Wed, 4 Sep 2002 16:15:33 +0200, "posazek" <posazek_at_interia.pl>
wrote:

>Użytkownik "Andrzej Pinczuk" <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> napisał w wiadomości

>Nie o to pytalem, to co piszesz wiem mi chodzi o ogladanie filmow w formacie
>DVD czyli jakie oprogramowanie - kodeki lub program najlepszy ktory by mi to
>umozliwial.

Spoko.... z napedem DVD (jesli kupiony w sklepie) powinienes dostac
plytke z programem do odtwarzania (np. WinDVD). Trzeba po prostu
zainstalowac, wlozyc plyte i ogladac film. Jak nie masz czegos
takiego, to zajrzyj na Tucows, Winfiles czy download.com - tam szukaj
sekcji multimedia-DVD players czy cos takiego. Tyle jesli chodzi o
ogladanie DVD na kompie. Jesli chodzi o zgrywanie z DVD do DiVX to juz
inna sprawa
pozdr
szydas