Re: Jaki wiatraczek do Pentium III

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 17:49:52 MET DST

Użytkownik "Krzysztof 'Kris' Kalus" <kris_at_div.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jak w temacie. Poradzcie jakis dobry wiatraczek do procka PIII 700, zeby
> krecil sie conajmniej 5000rpm i byl w miare cichy.... moze jakis link i
> ceny?
> Pozdrawiam
> Kris

5000rpm i cichy? Ja do swojego p3-800 kupilem jakiegos Jamicona za 30zl, ale
ma 3 tys i jest srednio cichy (niewiele glosniejszy od zasilacza Enlight,
ale jednak glosniejszy), ale ciche to sie zaczynaly od 100zl a to juz
niebezpiecznie zbliza sie do wartosci samego procesora.
A chlodzi w sumie podobnie jak boxowy, czasem lepiej czasem gorzej, a
mianowicie na boxowym przy mocnym obciazeniu mialem 54st, rekord to 58,
natomiast tutaj czesciej podchodzi po 55-56, ale momentalnie spada do
standardowych 33-38 -wiem, ze dioda jest wewnatrz procka i moga byc takie
szybkie i gwaltowne zmiany, ale teraz sa po prostu gwaltowniejsze niz
poprzednio.
Aha zmienilem z boxa tylko i wylacznie dlatego, ze tamten sie zuzyl i zaczal
tak z lekka upierdliwie piszczec. A i oczywiscie podlaczone przez
przejsciowke z opornikiem. Jamicon pracujacy bezposrednio to odkurzacz.

pzdr
Zbyszek