Re: Co powiecie o tym sprzecie....

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 15:38:39 MET DST

On Wed, 4 Sep 2002 02:32:35 +0200, "-- Vilfor Maguard --"
<tmot_at_ms-news.pl> wrote:

>Dobra, jeden, niezbedny patch do zamykania win98, noz kur... taka firma i
>nie moze tego poprawic? Jak sie przespie i nie bede mial nic innego do
Wy na Marsie to rzeczywiscie nie macie problemow. Mi sie win98 na
Cel633 nie chcial zamykac - drobiazg zainstalowalem pacha.. i dalej to
samo. ROTFL

>roboty to przytocvze mnostwo niedorubek i przyklady tego co nie dziala tak
>jak powinno na AMD (mimo iz wydajnoscia nie grzeszy). Z tym gownem uzeram
>sie od kilku lat tylko dlatego iz moj szef chcial zaoszczedzic 1400 zl na 6
>komputerach. Dla porownania mamy tez 7 Intelkow i z nimi nie ma zadnych
Powiedzmy sobie sczerze (choc mnie wiem czy dasz temu wiare). Jak
zaczniesz oszczedzac na Intelu to tez bedziesz mial wczesniej czy
pozniej problemy.

GLide