Problem: scanner is not found :(

Autor: DamianZ (damianz_at_wywal_to_stad.skrzynka.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 15:44:18 MET DST

Witam!

Bardzo proszę o wskazówki pomocne w rozwiązaniu następującego problemu.
Jest sobie komp z płytą główną Procomp BVC2B i jest sobie skaner Primax
Colorado Direct 9600. Za Chiny Ludowe nie potrafię zmusić Win98SE żeby
dogadał się z tym skanerem. :(
W "Imaging": Plik -> Wybierz skaner... -> Skaner TWAIN jest co prawda
wpis: Colorado Direct 9600/19200, ale już wybranie opcji: Plik -> Skanuj
nowy... skutkuje errorem :(

Skaner jest podpięty do portu równoległego i jest na tym porcie sam (nie
ma drukarki). Wszystkie możliwe ustawienia (SPP, ECP, EPP, ECP+EPP)
portu równoległego w sekcji "Integrated Peripherals" i "podsekcji"
"Parallel Port..." w BIOS'ie już sprawdziłem. Może ktoś zna jakieś
magiczne zaklęcie jakiego trzeba użyć żeby skaner ożył? Tylko błagam nie
piszcie, że to wina płyty i mogę sobie ten skaner odstawić na półkę. :((

P.S.
Uszkodzenie kabla odpada bo skaner na innym kompie działa.

--
pozdrawiam
DamianZ