Re: [OT] Maskownice do kabli

Autor: Czapski Pawel (sbd_at_teby.prv.pl.NOSPAMM)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 14:06:32 MET DST

> Potrzebuję gumowych "zakrywek", "rynienek" do kabli leżących na podłodze,
> lekko wyprofilowanych opływowo, żeby nie zaczepiać o nie nogami.
>
> Czy ktoś wie gdzie to można kupić?

Witam Pawle.

Kiedys odpowiedzialbym; sklep elektryczny (ale w domie kapitalizmu.... takie
sklepy juz prawie nie istnieja...ostatnio pol dnia szukalem zwyklej
swietlowki...).

Sproboj w moze jakiejs Castoram'ie albo moze w Praktiker'ze... moze sie
myle. Wzglednie w hurtowni materialow budowlanych (ale to jest chyba wlasnie
Castoram'a).... W kazdym badz razie chodzi mi o sklep w rejonach
warszawskiego Makro.

Jesli sie myle lub kompletnie nabzdurzylem...prosze o korekte