Re: Jaki program do ukrycia folderu lub partycji ???

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 13:55:54 MET DST

> Widzę, że trzeba być informatykiem żeby mieć jakieś pytania.
> Przeciętniak taki jak ja co korzysta z Internetu raz na miesiąc
lub rzadziej
> nie ma szans na jasne odpowiedzi niezakamuflowane skrótami OS lub
GG i
> cyferki.

1. nie jestem informatykiem
2. nie mam NIC wspólnego z komputerami zawodowo
3. można nie wiedzieć co to OS, ja miałem na myśli "Windows XP"
zmieniło się w "windows Me" a co masz to widzisz chyba na ekranie
startowym
4. dostałeś odpowiedź
5. Jeśli nie zrozumialeś pytania skrótu itp. to pytaj od tego korona
z głowy nie spada a dostaniesz za to odpowiedź

Pozdr.

Wojtek