Klawiatura - przycisk Fn

Autor: Eliash (Eliash_at_space.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 10:49:33 MET DST

Elo
Kupiłem ostatnio fajną klawiaturę, niestety jest na niej
zaraz obok Controla przycisk Fn (Znany bardziej z laptopów)
Jest mi on potrzebny jakdziura w moście ale często się mylę i naciskam
kombinację FN+kursor w lewo zamiast control+kursor w lewo
co powoduje natychmiastowe wyłączenie komputera, szukałem
w biosie, w opcjach zasilania Windowsa2000 i nic nie znalazłem
Czy spotkał się już ktoś z takim problemem ? I czy udało się go
rozwiązać ?

Pozdrawiam
Eliash