Re: Klony Ati.

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 09:43:11 MET DST

Mariusz wrote:

> Mam pytanie do grupowiczow. Czy ktos porownal osobiscie klony Ati Radeon
> 8500 firmy Hercules i Gigabyte. Zastanawiam sie ktora firme wybrac a zalezy
> mi na bardzo dobrym obrazie 2D i stabilnej pracy oraz na cichym
> wentylatorze.

jeśli chodzi o 2D to polecam Herculesa
testowalem ostatnio FDX 8500LE i był całkiem, całkiem ...
łudziłem się, iż jakością będzie on w stanie dorównać
Matroxowi G550 ...
niestety, to wciąż nie to (testowane na EIZO z we DVI)
mimo tego polecam właśnie tą kartę -
jest uniwersalna - dobra w 3D i do przyjęcia w 2D

R.