Naped DVD, co wgrac aby odtwazac filmy ? ;)

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 08:11:21 MET DST

Poszukuje informacji jak kozystac z napedu DVD tzn jaki najlepszy program
sie do tego nadaje co nalezy doinstalowac aby ogladac filmy (DVX- to wiem
DVX 3.XX-5.XX) czy potrzebne sa jakies specjalne sterowniki encodery jak w
przypadku DVX ?

Ktos mnie prosil o pomoc w skonfigurowaniu napedu DVD, pewnie ma oryginalne
sterowniki na plycie ale to dziewczyna a ja znam sie na wiekszosci zeczy ale
akurat DVD sie nie bawilem i wole byc przygotowany aby nie dac plamy przed
siostra mojej Panny ;)

Pozdrawiam