Re: Jaki monitor polecacie - 19 cali

Autor: Kobold (kobold_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 07:56:39 MET DST

Czesc
Kupilem Philipsa i sie zalamalem, na drugi dzien go oddalem - straszna kapa.
Nie rowno swieci (przebarwienia), slaba ostrosc w naroznikach i rozjazdy w
poziomie. Moim zdaniem OSD beznadziejne, za duze, nie ma mozliwosci
przesuniecia (kalibracja monitora odpada). Wymienilem na samsunga 959 NF,
monit zajebisty, obraz doskonaly, geometria rowniez, rozbudowane osd, super
soft do monitorka. Polecam goraco. Acha i taki szczegol - monit ma cieplote
bieli regolowana w zakresie 5000 do 9300, skok co 100K.