Re: dwa monitory

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 07:53:09 MET DST

Użytkownik sorrel <szczawinski_at_USUN_TO.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:al2v2v$gpd$1_at_news.onet.pl...
> Mam komputer Dell OptiPlex GXi z Win 98, do którego musze podlaczyc
> dwa monitory. I tu problem - karta grafiki, ktora jest na plycie
> wylacza sie, kiedy wkladam druga. Przychodza mi do głowy
> nastepujace rozwiazania:
> 1. kupic jeszcze jedna karte grafiki, ale wtedy nie bede mial
> zadnego wolnego zlacza PCI
> 2. zastosowac jakis rozdzielacz sygnalu - jedyny jaki znalazlem
> kosztuje ok. 150 zł
> Moze jeszcze cos innego mozna wymyslic? Moze jakis uklad, ktory
> mozna samodzielnie zbudowac?
> Prosze o pomoc
> [...]
po co ci dwa monitory ?? dla zabawy ?? czy dla pracy dwumonitorowej (znaczy
pulpit rozszerzony na dwa monitory ?? )
jesli pierwsze to kupuj sobie ten rozdzielacz (bedziesz mieł zwykle
klonowanie)

jesli drugie to potrzebujesz karty odsługującej TvinView (alias DualHead)
!!! rozumiem ze nie masz portu AGP ??? a twoja graficzna jes tzintegrowana
?? - i jka piszez nie mozna jej uzywac gdy dolozysz druga karte !!

jesli na PCI to szukaj Matroxa G (iles tam) one pierwsze miely DualHead !!!