Re: UDMA66 -> RAID

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 02:31:23 MET DST

"Juliusz 'Julas' Gonera" <julas_at_toya.net.pl.nojunk> wrote in

> Ale ja wcale koniecznie nie chcę, skoro jest prostrza metoda. Wolę w
> Windzie. Czy robi się to narzędziem DiskPart? Jaka wersja systemu jest
> potrzebna? Wystarczy professional? DiskPart przy komendzie create
> volume raid mówi, że komedna nie jest dostępna w danej wersji Windows.

HA , czyli jednak jest :P a mowilem

> Może trzeba użyć create volume simple?

no atakuj ludiz z W2000, ja to omijam szerokim lukiem :) wole sfoje male
smierdzace W98se ktore sie nie wiesza i chodzi w grach ok :P

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
   http://top.gry-online.pl/