Re: temperatura athlona 1700+

Autor: Niniel (niniel_at_interia.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 00:00:52 MET DST

no wlasnie
przejrzalam sobie testy na tweaku i wyglada to calkiem obiecujaco...
tzn. badali athlona 1700+ i przy np. wentylatorku globalwin fop38 ktory
kosztuje 85 zeta mial temp. 33 stopnie
jesli za 85 zeta spadnie temp. procka o 20 stopni to chyba warto, nie?

(jestem chyba troche przewrazliwiona, poprzedni procek-duren 1200mhz, spalil
mi sie ;((( )