Re: policja i piracki program

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 17:17:01 MET DST

Sniper napisał:

> [...]
[...]
>Nawet administrator i prezes nie mają wtedy tam prawa wstępu. Poza tym
>kontrole odbywają się w najmniej spodziewanym momencie z całkowitego
>zaskoczenia.

mowimy tutaj o firmach, gdzie BSA szaleje, oraz o domowych
uzytkownikach; a to sa nieco inne sprawy;

uwazam, ze jak ktos zarabia na sofcie /czy: uzywa go komercyjnie/ to
musi miec to oprogramowanie legalnie, w koncu czerpie z tego jakies
korzysci majatkowe;

ale uzywanie softu w domu?!?!?!?!!? ja bym nie wymagal od biednych
ludzi, zeby kupowali oprogramowanie licencjonowane, do uzytku
domowego;

zawodowo na photoShopie jestes w stanie duzo zrobic, ale w domu
program taki sluzy zwykle do "Zabawy" a nie robienia kasy;

poza tym AFAIK i "mam nadzieje ze tak jest": BSA nie pcha sie
systematycznie pod strzechy; no bo co moga znalezc na jednym kompie i
jeszcze problemy z ustaleniem wlasciciela komputera ect; tak wiec
wizyta w BSA w domu jest malo prawdopodobna;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?