Re: Czy mozna reklamowac glosny dysk?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 16:53:40 MET DST

Friend napisał:

>Dokladnie 6 miesiecy temu kupilem sobie dysk twardy MAXTOR 60GB 5400obr,
>firme wybralem ze wzgledu na to ze ich dyski pracuja bardzo cicho. Po jakis
>5 miesiacach dysk stopniowo zaczal coraz glosniej chodzic. Czy mam podstawe
>do reklamowania takiego dysku (gwarancja na niego 24miesiace) ?

nie wazne czy masz podstawe; ty sie nie musisz na niczym znac; jako
klient masz problem: dysk chodzi za glosno;

reklamujesz; sprzedawca ma obowiazek przyjac twoja reklamacje na
podstawie rekojmi - poniewaz uwazasz, ze dysk jest uszkodzony;

oczywiscie sprzedawca zalatwi reklamacje odmownie, ale tym sie nie
przejmujesz i reklamujesz raz jeszcze /z tego samego powodu - rowniez
na podstawie rekojmi/;

za kazdym razem sprzedawca ma obowiazek przyjac towar do reklamacji -
nie powiedziec na miejscu "tam musi byc" tylko dokladnie przyjac towar
do reklamacji; jezeli tego nie zrobi zglaszasz sprawe do PIH;

za kazdym odmownym rozpatszeniem reklamacji, ponawiasz ja... i tak do
jakiegos skutku;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?